A MALÉV Boeing 737 NG repülőgépei
Boeing 737-600 (A világ legnagyobb B736-os flottája volt a Malévé)
HA-LOD - B737-6Q8 (Gyári szám: 28259 ; Első repülés:2003.09.02 ; Malévnál: 2003.10.17-2012.02.03 ; SzékezésC19Y90 (Szétbontva) )
HA-LOE - B737-6Q8 (Gyári szám: 28260 ; Első repülés:2003.10.15 ; Malévnál: 2003.11.06-2012.02.03 ; SzékezésC19Y90 (Szétbontva) )
HA-LOF - B737-6Q8 (Gyári szám: 29348 ; Első repülés:2003.11.13 ; Malévnál: 2003.12.04-2012.02.03 ; SzékezésC19Y90 (Szétbontva) ) - A pilótafülke magánkézbe került, s szimulátor készül belőle.
- 2010. Szeptember 21. Ferihegyen felszállás közben összeütközött egy madárral ezért a kapitány a felszállás megszakítása mellett döntött. A felszállás megszakítása és az intenzív fékezés következtében a futóművek felhevültek, ezért a repülőtéri tűzoltők több kocsival is kivonultak a repülőgéphez, amely Isztambulba tartott volna. A 95 utas és 5 fős személyzet közül senki sem sérült meg, tűz nem keletkezett.
HA-LOG - B737-6Q8 (Gyári szám: 28261 ; Első repülés:2003.09.02 ; Malévnál: 2004.01.13-2012.02.03 ; SzékezésC19Y90 (Szétbontva) )
HA-LOJ - B737-6Q8 (Gyári szám: 29349 ; Első repülés:2004.02.09 ; Malévnál: 2004.02.24-2012.02.03 ; SzékezésC19Y90 (Szétbontva) )
HA-LON - B737-6Q8 (Gyári szám: 29353 ; Első repülés:2004.05.11 ; Malévnál: 2004.05.25-2012.02.03; SzékezésC19Y90 (Szétbontva) ) - A pilótafülke magánkézbe került, szimulátor készül belőle.
Miért kellett szétbontani ilyen fiatal gépeket? Azért, mert nem volt rá kereslet, A költségei (leszállás, stb) megegyeznek a nagyobb testvér költségeivel, viszont kevesebb utast tudnak szállítani. A Gépeket Phoenix-ben bontották szét, s adták el alkatrésznek.
Boeing 737-700
HA-LOA - B737-7Q8 (Gyári szám: 28254 ; Első repülés:2003.02.06 ; Malévnál: 2003.02.20-2012.02.03 ; SzékezésC19Y102 ; (Jelenleg SmartWings- OK-SWW))
HA-LOB - B737-7Q8 (Gyári szám: 29346 ; Első repülés:2003.01.06 ; Malévnál: 2003.01.28-2012.02.03 ; SzékezésC19Y102 ; (Jelenleg SmartWings - OK-SWT))
HA-LOI - B737-7Q8 (Gyári szám: 29350 ; Első repülés:2004.02.04 ; Malévnál: 2004.02.23-2012.02.03 ; SzékezésC19Y102 ; (Jelenleg Southwest Airlines - N7873A Székezés Y143 (WL) 2015-10-09) --> ...7Q8WL
HA-LOL - B737-7Q8 (Gyári szám: 29352 ; Első repülés:2004.04.13 ; Malévnál: 2004.04.28-2012.02.03 ); SzékezésC19Y102 ; (Jelenleg Southwest Airlines - N7874B Székezés Y143 (WL) 2015-11-..) --> ...7Q8WL
HA-LOP - B737-7Q8 (Gyári szám: 29354 ; Első repülés:2004.09.20 ; Malévnál: 2004.10.04-2012.02.03 ); SzékezésC19Y102 ; (Jelenleg Southwest Airlines - N7875A Székezés Y143 (WL) 2015-11-..) - Tárolva - --> ...7Q8WL
HA-LOR - B737-7Q8 (Gyári szám: 29355 ; Első repülés:2004.11.08 ; Malévnál: 2004.11.22-2012.02.03 ); SzékezésC19Y102 ; (Jelenleg Southwest Airlines - N7876A Székezés Y143 (WL) 2015-11-..) --> ...7Q8WL
HA-LOS - B737-7Q8 (Gyári szám: 29359 ; Első repülés:2005.02.17 ; Malévnál: 2005.03.03-2012.02.03 ); SzékezésC19Y102 ; (Jelenleg Southwest Airlines - N7877H Székezés Y143 (WL) 2015-11-..) - --> ...7Q8WL
Boeing 737-800
HA-LOC - B737-8Q8 (Gyári szám: 32797 ; Első repülés:2003.02.18 ; Malévnál: 2003.03.04-2012.02.03 ); SzékezésY180 ; (Jelenleg Yakutia Airlines -VP-BEP)) --> ...8Q8WL
- 2011. június 25. repülőgép farokrésze leszállás közben a futópályának csapódott a heraklioni repülőterén. Az MA906-os, Budapest - Heraklion közötti charter járatot teljesítő repülőgép fedélzetén összesen 187 fő tartózkodott. A leszállás végül sikeres volt, a pilóták a repülőgéppel biztonságban földet értek, személyi sérülés nem történt. A gép farokrésze a futópályához csapódást követően komolyan megsérült. A sérült szerkezeti elemek kijavítását a helyszínen kellett elvégezni.
HA-LOH - B737-8Q8 (Gyári szám: 30667 ; Első repülés:2004.01.28 ; Malévnál: 2004.02.12-2012.02.03 ); SzékezésC12Y148 ; (Jelenleg S7 Siberia Airlines - VP-BDH)) --> ...8Q8WL
HA-LOK - B737-8Q8 (Gyári szám: 30669 ; Első repülés:2004.03.23 ; Malévnál: 2004.04.06-2012.02.03 ); SzékezésC1Y148 ; (Jelenleg S7 Siberia Airlines - VP-BDG))28 --> ...8Q8WL
HA-LOM - B737-8Q8 (Gyári szám: 30672 ; Első repülés:2004.04.23 ; Malévnál: 2004.05.10-2012.02.03 ); SzékezésC12Y148; (Jelenleg S7 Siberia Airlines - VP-BDF)) -- 2012-10 --> 8Q8WL
HA-LOU - B737-8Q8 (Gyári szám: 30684 ; Első repülés:2005.04.01 ; Malévnál: 2005.04.15-2012.02.03 ); SzékezésY189 ; (Jelenleg Eastar Jet - HL8269)) -- 2012-06 -.. --> 8Q8WL
(forrás: www.planespotters.net)
Utolsó frissítés:2019-02-01